Diqis împarte bucuria cu copiii Star of Hope România

Ești în căutare de articole premium pentru casa ta? Te bucuri când un produs pe care îl urmăreai de mult are prețul redus? Ei bine, dacă alegi să cumperi de la DIQIS, o fărâmă din bucuria ta ajunge acum la copiii din Centrele Star of Hope România!

Frarom Internațional Est sărbătorește 25 de ani de activitate în domeniul home&deco, timp în care a oferit clienților articole moderne, de calitate superioară. Campania pe care o lansăm acum - DIQIS ÎMPARTE BUCURIA CU COPIII STAR OF HOPE ROMÂNIA - înseamnă să împărțim bucuria acestei aniversări la trei: o parte cu clienții noștri și o parte cu copiii din cele 6 Centre de Terapie Recuperatorie Star of Hope România. Cum am pregătit această sărbătoare? Ți-am pregătit o categorie foarte diversificată cu produse la prețuri accesibile în magazinul on-line Diqis și am decis ca un procent de 15% din vânzarea fiecărui produs să meargă către Fundația Star of Hope România, pentru susținerea ședințelor de terapie recuperatorie a peste 250 de copii cu dizabilități.

În România, Fundația Star of Hope România a deschis 6 Centre de Terapie Recuperatorie pentru copiii cu dizabilități (Iași, Dorohoi, Bârlad, Botoșani, Suceava, Darabani) și 7 Centre de Zi tip afterschool pentru peste 250 de copii nevoiași în risc de abandon școlar (Valea Seacă Bacău, Murgeni Vaslui, Dimăcheni Botoșani, Babadag Tulcea, Pantelimon Ilfov, Botoșani, Huși). Misiunea Fundației Star of Hope România, cu o activitate de peste 28 de ani, este îmbunătățirea calității vieții copiilor aflați în dificultate, în special a copiilor cu dizabilități, dar și ajutotrarea copiilor nevoiași pentru o viață mai bună, pentru ca aceștia să crească și să se dezvolte firesc, într-un climat de demnitate, încredere si de valorizare a ființei umane.

Frarom Internațional Est are 25 de ani de experiență pe piața de retail din România și a dovedit că este o companie cu o filosofie pe termen lung, adaptându-se mereu tendințelor și cerințelor pieței.

Frarom Internațional Est crede în bunul gust al consumatorilor și consideră că aranjarea casei nu e doar rutină, e o artă.